pondělí 30. května 2016

Zvesela - tentokrát o dětech


Ptá se osmnáctiletý syn svého otce:
 "Tati, mám Ti vyprávět, jak jsem jel dneska ve Tvém autě,
 nebo Ti stačí, když si to přečteš zítra v novinách? "

***
"Tati, co znamená, když muž řekne o ženě, že je plnoštíhlá?"
"To znamená, že je muž gentleman", vysvětluje táta.

***
"Mami, bráška snědl mouchu,
 ale neboj se, už jsem mu dal sníst prášek proti hmyzu.

***
Ptá se holčička z nóbl rodiny: "Mami, co je to anděl?"
"To je takové děťátko jako ty, jenže má křídla a může lítat."
"Tak proč teda táta říkal mé slečně vychovatelce, že je anděl? Copak lítá?
"Zatím ne, ale brzy poletí..."

***
Přijde Pepíček domů a povídá:
"Mami, představ si, že jsem dostal jedničku z matematiky."
Maminka: "Vážně?"
Pepíček: "Ale néééé, jenom si to přestav."

***
Jde chlapeček v noci okolo ložnice a slyší divné zvuky. 
Podívá se klíčovou dírkou, zakroutí hlavou a říká si pro sebe: 
"A když si já cucám palec, tak to se může zbláznit!"

***
Otec se synem pozorují hořící dům a malý synek se ptá: 
"Tatííí a nebudou už ta vajíčka hotová?"



/zdroj Internet/


Žádné komentáře:

Okomentovat