neděle 12. července 2015

"Óda" na ... muže

Mám doma muže,
který vždy může,
jen doma problém má,
jsem za ním nejspíš já.

Všude se chová vzorově,
společník usměvavý,milý.
Doma je jako jezevec,
kterého právě postřelili.

Bručí a vrčí na všechny strany,
já pláči pak v koutě, na duši šrámy.

Arogance a nezájem
na denním pořádku.
Už nevím co s životem,
vše jde nějak špatně - pozpátku?

Jak ukázat jeho pravou tvář,
když skrývat ji skvěle dokáže?
Buď milá a nesýčkuj !,
Kde kdo mi hnedle přikáže.

Skvělého muže přece máš..
Ach, kéž byste věděli.
Přeji si být pro něj cizí,
a zažívat to, oč s vámi se podělí.

Humor a smích a ochotu,
laskavost na každém kroku.
Já zažívám doma samotu,
a slzu mám často v oku....






/vlastní tvorba/




2 komentáře:

  1. Krásný, ale ja to mam přesně naopak.. doma miláček a venku bručoun... Teď co je lepší...

    OdpovědětVymazat
  2. Toť otázka. Oba případy stojí za prd. Ale hecnout by se ti chlapi mohli. My jim taky vaříme, staráme se o ně a netváříme se pořád ukřivděně a naštvaně. I když já už jo, protože můj muž si přál, abych se chovala tak, jak on se chová ke mě. Takže jsme doma dva jezevci :D

    OdpovědětVymazat