pátek 16. října 2015

Ženy milují nakupování, tak proč u něj trpím?

Víte, kdo řekl, že ženy milují nakupování? Tuto obecnou, čím vlastně podloženou, "pravdu", která přijde na přetřes pokaždé, když si z nás muži chtějí udělat legraci, nebo se chtějí vymanit z povinných nákupů. Ano, věřím, že je spousty žen, které nakupování milují, nebo spíše mají rády, ale zcela bych to neglobalizovala. Věřím totiž tomu, že na druhé straně existuje také řada těch, které nákupy zase až tak nemilují. Možná také záleží na výši obnosu na kreditní kartě ;).

Já patřím, jak už jste mohli postřehnout výše, k ženám, které nakupování zase v takové oblibě nemají. Ne, že bych se na nákupy vůbec netěšila. Také potřebuji v něčem chodit, někomu se líbit a tak sem tam do nějakého toho shopu zajít musím. A co více, zkouším to s radostí. Ta mne ale zpravidla opouští již v druhém, max. třetím obchodě. Pak už se z nakupování stává nutné zlo. Nehledě na to, že pohled do zrcadla v nákupní kabince mi zrovna mou, již tak ne zrovna povznesenou, náladu, srazí na bod mrazu. Tak proč ostatní ženy tak rády nakupují? Čím je to dáno? 

Nenakupují rády jen krásné a majetné ženy? Opravdu patříme mezi "nákupní maniačky" všechny? Čím je vůbec touha po nakupování dána? Možná se u mě stala někde chyba. A jsem geneticky naprogramována jako chlap :). Mám poměrně logické myšlení, nejsem žádná křehká květinka a místo na módní přehlídku bych se raději podívala na hokejové utkání. Kdo ví, jak to se mnou je, ale věřím, že v tom nejsem sama. Tak prosím, podělte se se mnou o to, jak to máte s nakupováním vy. Máte rády, nemáte? Nakupujete s radostí, touhou? Jaký máte hnací motor? Nebo patříte k mé "podivné" skupině a nakupování vás výrazně neoslovuje?

Budu vám vděčná za každý přínosný komentář a poznatek. 






/vlastní tvorba/

Žádné komentáře:

Okomentovat