středa 26. srpna 2015

Proč nemohu zhubnout?

Jako dítě jsem byla celkem střízlík. Kolem puberty se to zlomilo a ze mě se pomalu ale jistě stával malý metráček. Děs a hrůza. Na konci základní školy jsem se hodně vytáhla, takže z malého obtloustlého káčátka se stala poměrně obstojná Kačena :). Štíhlost mi vydržela až do třicítky, kde se začalo něco lámat. Ale co? 

Vezměme si to popořadě. Co bylo v těch 15ti letech /od 15ti do 30/, co teď už není? Někde musí být přece zakopaný pes. Jídelníček mám mnohem střídmější, než v letech svého dospívání a studia, kde hrála prim čokoláda a chipsy. 

Takže. Co bylo dříve a nyní není?

  • pohyb - vzhledem k tomu , že se všude chodilo pěšky, měla jsem mnohem více pohybu. 
  • opět pohyb - nahánění a běhání za klukama, kamarádama i holkama bylo na denním pořádku
  • nedostatek peněz na jídlo - klasika, která mě provázela nejen dospíváním, ale také při studiu. Nebyly peníze, nebylo jídlo. A že peníze nebyly dost často :)
  • zamilovanost - kdo zná, nemusím vysvětlovat. Když je člověk zamilovaný, až večer si uvědomí, že vlastně celý den nic nejedl
  • mejdany - komu bylo někdy opravdu zle po mejdanu, ví, že následující dva dny držíte nedobrovolnou dietu - půst
Co je teď:
  • manžel - který vás dennodenně prudí bezmeznými kravinami a buď na něj můžete být hodně zlá, nebo sáhnete po čokoládě na uklidnění
  • dítě - a jeho neustálé stokrát opakující se "Kdy už tam budeme? Kam jdeme? To nechci, tohle nemám rád, tohle dělat nebudu. Pásek? Řev? - Ne, čokoláda.
  • sedavé zaměstnání - školu a lítání mezi jednotlivými školními budovami, internátem a hospodami jsem vyměnila za celodenní sezení na ne příliš pohodlné kancelářské židli
  • sport - samozřejmě chybí, protože domů z práce chodím strhaná jako kůň a při myšlence, že si půjdu ještě zaběhat, akorát dostanu "depresi" - tím pádem sahám po něčem na zub
  • zamilovanost - někde vyprchala, a vzhledem k tomu, že váš drahý muž uvítá raději teplou večeři než vás, opět se raději společně nacpete.
  • sex - krásná léta dlouhého, vášnivého sexu jsme vyměnili za pohodlný domácí život s PC a mobily. Když už by to občas vypadalo nadějně, přijde za vámi dítě s tím, že se mu chce čůrat, nebo že nemůže spát.
A to jsou důvody, proč se mi nedaří zhubnout ;)

Vyhovórky - jak by nejspíše řekl můj muž......., ale nějak se to odůvodnit musí.

Krásný den všem 






/vlastní tvorba/

Žádné komentáře:

Okomentovat