středa 8. dubna 2015

Mužský výkladový slovník


mám hlad
mám hlad
jsem unaven
jsem unaven
chce se mi spát
chce se mi spát
nechceš jít do kina?
případně bych se s tebou rád vyspal

můžu ti někdy zavolat?
případně bych se s tebou rád vyspal
smím prosit?
případně bych se s tebou rád vyspal
hezké šaty
pěkný výstřih

co se děje?
nevím, proč z toho děláš takovou vědu
co se děje?
jaké bezvýznamné samosžírající psychické trauma na tebe zase padlo?
co se děje?
myslím, že dnes ze sexu asi nic nebude
nudím se
nechceš se jít raději milovat?
miluji tě
chci se s tebou vyspat teď hned
taky tě miluji
no, tak jsem to řekl, teď už se snad budeme věnovat sexu

promluvme si
snažím se tě ohromit tím, že jsem vnímavý, a možná se se mnou za odměnu vyspíš




   Dobře, je to trochu přízemní, ale je to vtipné ! ;)


                        





  /zdroj Internet/


Žádné komentáře:

Okomentovat