středa 20. dubna 2016

Nej vtipy o ženách

Tak si zase po nějaké době dáme pár vtípků o nás, ženách. A co...Nesmíme si to brát osobně. Stejně se mi zdá, že jsme občas až přehnaně urážlivé. Takže se opět povznesme a berme ty vtipy na nás -  "něžnější pohlaví" s humorem ;)


Přijde žena do obchodu a ptá se:
"Mohu si vyzkoušet ty šaty ve výkladní skříni?"
"Jistě", odpoví prodavač.
"A pokud budete chtít, máme také kabinku."

***

Žena oznamuje milenci.
"Miláčku,jsem těhotná. Měli bychom uvažovat o svatbě."
"Hm" - zamyslí se muž - "jen kdo si tě v takovém stavu vezme?"

***

Přijde muž k překrásné ženě a ptá se.
"Pomilovala byste se se mnou za milion korun?
"Hm, myslím, že ano" odvětí žena.
"A za stovku?"
"No dovolte, si myslíte, že jsem nějaká štětka?"
"Na tom, co jste už jsme se shodli. Teď se jen dohadujeme o ceně!"

***

"Představ si! Minulý týden spadlo mé ženě do oka zrnko písku 
a po lékařském ošetření jsme museli doktorovi zaplatit 250 korun."
"Ale, to nic není. 
Mé ženě včera padl do oka norkový kožich
 a musel jsem v obchodě zaplatit 40 tisíc."

***

Baví se dvě duše v ráji:
"Jaká byla poslední věta, kterou jsi slyšel na zemi?"
"Byl to hlas mé ženy."
"A co říkala?"
"Jestli mě pustíš k volantu, budeš úplný anděl"






/zdroj Internet/

Žádné komentáře:

Okomentovat